مهندسی برق و الکترونیک


مهندسی برق و الکترونیک

مطالب اين وبلاگ عمدتا برگرفته از سايت ها و وبلاگ هاي ديگر و موضوعاتي است كه به نحوي با آن ها برخورد كرده ام. اميدوارم كه براي شما هم مفيد باشد


طراحي دقيق پستهای فوق توزيع ۲۰/۶۳ کیلو ولت

طراحي دقيق پستهای فوق توزيع ۲۰/۶۳ کیلو ولت

چكيده: عموماً نقشه هاي عمومي پستهاي فشار قوي و مشخصات فني تجهيزات مربوطه در قالب اسناد پستهاي فشار قوي و با صرف زمان زياد، همراه با خطاي قابل ملاحظه تهيه مي گردد. علت اين امر، قيمت بسيار زياد نرم افزارهاي نوشته شده توسط شركتهاي معتبر بين المللي مي باشد. در اين مقاله سعي بر آن است كه با بكارگيري قوانين رايج خبره در طراحي، و اطلاعات مربوط به پستهاي فشارقوي، نقشه ها و مشخصات فني تجهيزات پستهاي فشار قوي بدون اشكال، با صرف كمترين زمان ممكن و بصورت دقيق توسط برنامه شبيه سازي مورد نظر تهيه گردد.
با توجه به اينكه پستهاي فشار قوي داراي تنوع، پيچيدگي و گستردگي در طرحهاي خود مي باشند، لذا در اين برنامه سعي شده كه نقشه ها بر اساس استاندارد مورد تاييد وزارت نيرو كه در شركتهاي برق منطقه اي اكثر نقاط كشور مورد استفاده قرار مي گيرد، تهيه شوند. همچنين اين برنامه داراي قابليتها و ويژگيهاي بسيار زيادي مي باشد تا علاوه بر سرعت و دقت بالا، كار با آن توسط كاربران به راحتي صورت گيرد. اين موضوع در نتايج شبيه سازي انجام شده قابل مشاهده مي باشد.

دانلود مقاله بصورت کامل ـ ۳۷۰ کیلو بایت

رمز فایل : mehdiesmaeili64.blogfa.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فرهاد پاکزاد منشاد | تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

mouse code

كد ماوس